Marketing

23 września 2015
Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – generujemy efekty!

Współczesny świat liczy na efekty. Dlatego performance marketing zwany również reklamą efektywnościową jest działaniem w Internecie, które jest skrupulatnie rozliczane na podstawie wygenerowanych efektów. Marketing afiliacyjny […]
13 maja 2015
sklep internetowy

Jaka jest przyszłość SEO ?

Szukasz sposobów i narzędzi dla swojej kampanii reklamowej, ale takich, dzięki którym efekt działań pozostanie długotrwały? Kluczem do sukcesu jest wartościowa treść. Wygląda na to, że […]
31 marca 2015
content marketing

Content marketing, czyli przyszłość reklamy

Tzw. content marketing, czyli w luźnym tłumaczeniu „marketing treściowy”, to jedna z najpopularniejszych obecnie strategii marketingowych stosowanych w sprzedaży internetowej. Strategia ta polega na umieszczaniu na […]
30 września 2014
programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe – wprowadzenie do tematu.

Programy lojalnościowe i programy motywacyjne trwale zagościły w rzeczywistości gospodarczej i są obecnie stałym elementem marketing-mix. Jednocześnie, tematyka lojalności wciąż nie doczekała się zbyt wielu opracowań […]